Literatura o merani parametrov AD prevodnikov

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Sobota Únor 24 19:59:37 CET 2007

Ja si jednou o parametrech AD prevodniku neco hledal, ale myslim ze pro
tebe to asi nebude dostatecne, ty to urcite potrebujes podrobneji jako vzdy.
http://www.maxim-ic.com/appnotes.cfm/appnote_number/283
http://www.analog.com/UploadedFiles/Application_Notes/50239440755569051663372515871138132239AN_835_0.pdf
Jinak spoustu veci ma na svem webu AD a TI.
http://www.analog.com/en/DCcList/0,3090,760%255F%255F43,00.html
http://focus.ti.com/analog/docs/techdocs.tsp?contentType=8&familyId=390&navSection=app_notes

Tosa