Literatura o merani parametrov AD prevodnikov

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Únor 24 19:33:24 CET 2007

U nas su tiez velmi ochotni ludia, myslel som naozaj tu literaturu aby som si mohol veci nastudovat. Otravovanie kolegov prichadza na radu az ked si s niecim neviem rady. Mimochodom Freescale nerobi ziadne AD prevodniky :-)
b.