OT: Zkreslení a podobně

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Únor 23 22:46:41 CET 2007

Toto asi nebude jednoduche nejako popisat, ci zdvovodnit. Mam konkretne
spred par rokov vyskusane, ze tym istym mp3 enkoderom (Fraunhofer) mi
vacsina skladieb uz pri bitrate 128kbit/s vyhovuje tak, ze moje ucho s
"beznymi" sluchatkami nerozozna CD-audio od mp3. Ale naslo sa par
takych, kde aj pri bitrate 256 bolo zretelne pocut akesi echa a az pri
320-tke som bol spokojny, ze kvalita _mne_ vyhovuje.

Ono pri mp3 kodovani asi nejde len o skreslenie v pravom vyzname tohto
pojmu (ako si polozila otazku). Presnejsie to popisat zial neviem...

miro