OT: anlog - digital (prosím ne FLAME)

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Únor 23 20:36:18 CET 2007

u pristroja pre ludi s poskodenym sluchom by som sa skor prihovoril za
ten digitalny system. Umoznuje totiz upravit frekvencnu charakteristiku
a ine parametre zvuku tak aby co najlepsie vyhovovali konkretnemu uchu.
Moderne sluchatka to tak robia. U analogu to nie je celkom mozne. Neviem
ako je to s vydrzou baterii.
b.