OT: anlog - digital (prosím ne FLAME)

Pátek Únor 23 20:15:38 CET 2007

Zdravím,

    ňo asi to nebyl zcela ideální nápad, ale už se stalo. Ano jednalo se
o sluchadlo a schválně jsem to nepsala, myslela jsem, že by to mohlo
nějak ovlivnit výsledky. Jenže jak vidím, asi to fakt nebyl geniální tah.

    Mně šlo jen o to, jestli mají remci některých lidí na digitální
systémy svoje opodstatnění a nebo je to jen v tom, že je sluchadlo
špatně nastavené. To se často stává. Blbě se to nastaví a pak se remcá
místo toho, aby se došlo k programátoru a nastavení se změnilo. Klasika.

    Frekvence pod nějakých 300Hz zhoršují srozumitelnost, proto se
filtrem odstraňují, jak moc nahoru to jde nevím, ale některé mají i
program "hudba" čili by mohli umět jít docela vysoko. Relativně. Ale co
koukám do DS co mám na disku, tak všechny filtry mají nad 5000Hz strmý
pokles.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186