Re:OT: anlog - digital (prosím ne FLAME)

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Pátek Únor 23 18:24:10 CET 2007

Kdyz jsem byl o neco mladsi nez jsem ted, byl v oblasti hifi hitem digitalni zaznam.
Chapal jsem to tak, ze nahravka se digitalizovala hned po natoceni a jeji kvalita
se dalsim zpracovanim nemenila, tj. nezhorsovala.
Tak na ni nemely mit vliv treba sumy, preslechy a v neposledni rade opotrebeni
poskrabani a treba zapraseni gramofonove desky.
Kdyz se ted zaposloucham do nejakeho odborneho vykladu o digitalizaci at zvuku
nebo obrazu, zda se ze vyvojari se snazi co nejvic usetrit aby zaznam zabral co
nejmene pameti - treba vyraz "ztratova komprese".
Je vec nazoru kam az lze zajit aby to jeste moc nevadilo.