Vyroba toroidniho trafa na kolene

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Únor 23 10:42:14 CET 2007

No to asi ne, protože je tam tak deset závitů ;-)

Spíš namotat si i vlastní primár, myslel jsem třeba 200-300 závitů,
jako sekundár tak 5-10 závitů, ale nemám šajn, jestli to není moc
naivní představa. Aby to vydržela izolace primáru, to je asi
nejdůležitější, pak aby to mělo izolační pevnost primár vs. sekundár.
No a pak samozřejmě aby to nevyhazovalo hlavní jistič v bytě ;-)

P.K.