antireklama - varovani

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Únor 22 14:27:13 CET 2007

Tak to mate asi stesti.

Posledne mi prodali jinou soucastku nez byla pod stejnym oznacenim v
jejich katalogu a e-shopu. Zjistil jsem to az doma. Psal jsem vedoucimu
prodejny, ze se jim asi popletly soucastky v suplickach a ze proti
katalogu nesedi popis ani cena (misto cca 180,- stalo 120,-). Odpoved
byla ze se cena prubezne meni.

Zdenek