antireklama - varovani

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Únor 22 13:49:43 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 22.2.2007 od Filip Kotouček - MP Media s.r.o.:

> No ja myslim se v gme je jasne uz pri nakupu ze to je jedna obrovska
> tovarna na penize a zakaznik je az na poslednim miste

Nevim, jak ktery zakaznik, ale ke me se tam chovaji vzdy dobre,
objednavky po internetu mi vyrizuji okamzite, mnohdy jeste ten samy
den zasilka odchazi. Kdyz prislo neco jineho, bez problemu mi to
vymenili, kdyz jsem si svou chybou objednal neco jineho, bez problemu
mi to vymenili, kdyz jsem si neco spravne objednal a pak chtel neco
jineho, bez problemu mi to vymenili, dobropisovali... Kdyz jsem chtel
vedet, co do sebe pasuje, po telefonu jsem pozadal cloveka, aby se mi
tam sel podivat, on tam dosel k regalu, vyzkousel, zcela bez problemu.
Ja jsem s nimi velmi spokojen. Delam tam objednavku minimalne jednou
za 14 dni, spise tak jednou tydne.

> Radsi chodim do gesu kde kdyz neco nemaji tak jsou alespon schopni
> najit sami hned nahradu V gme vam maximalne vtisknou katalog a
> postavi vas zpet na konec fronty

Ja osobne objednavam elektronicky, nechodim tam osobne. Nicmene minuly
tyden jsem neco objednaval po dlouhe dobe v GESu a hodne jsem se
divil, co tam vyvadeji. Jak ted nemaji pocet kusu na centralnim
skladu, tak nevim, kolik toho maji, objednal jsem neceho 5, oni meli
jen 3, ale neposlali ani jeden. Tak jsem se jich na to ptal, nevedeli
proc, ale tedy nakonec ty tri dali s tim, ze o den opozdili zasilku,
ale tvrdili, ze ji poslali. Zbozi z prodejen presouvaji na centralni
sklad snad tyden, protoze uz tyden na nej cekam a jeste neprislo.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz