Re: [OT] Nejde naladit TV nova na televizni karte MSI TV@nywhere, digitální + analogová TV + FM ?

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Středa Únor 21 16:24:06 CET 2007

Zkuste si pohrát s volbami TV nebo ANTENA, popřípadě vybrat jiný kód země.
Míval jsem kartu Pinnacle a tam jsem musel vybrat Německo a zbytek doladit
ručně. Pokud nemáte kabelovku (seznam kanálů a kmitočtů tam jistě najdete)
tak zkuste třeba http://www.sweb.cz/vysilace/vysilace%20nova.htm a nastavte
to manuálně. Možná pomůže aktualizovat software, to ruční ladění tam musí
někde být, sakra!
Vladimír
********************************************************************************************
Tak uplne to sem nepatri, ale mozna mi poradite. Sousedka si poridila
do PC TV kartu od MSI, podarilo se mi naladit vsechny (tri :-) ) televize,
ale Novu ne.
Muj argument, ze karta vyhodnotila obsah vysilani TV nova jako spam a hazi
ho do kose neprosel a tak hledam duvod respektive reseni.
Ovladaci sw jw tak hloupy, ze se mi nepodarilo najit manualni ladeni a pri
automatickem scanu se nova nenaladi.
Neresil jste nekdo stejny problem?

Na TV se stejnym zdrojem signalu jde nova v solidni kvalite.

http://www.msi-czechrepublic.com/produkt_detail.php?kod=CBM9410

Dekuji a omlouvam se podud to je moc velke OT.