RE: [OT] Nejde naladit TV nova na televizni karte MSI TV@nywhere, digitální + analogová TV + FM ?

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Středa Únor 21 13:26:02 CET 2007

Nekdy maji karty predvolene pevne dane a docela presne kmitocty kanalu. Cili
se neproladuji plynule, ale skacou primo po danych kmitoctech. Pokud maji
novu treba v STA pres konvertor, ktery ji shazuje na nizsi kanal, aby to lepe
prolezlo STAckem, byva oscilator v tom konvertoru znacne nepresny a shazuje
to treba na nejaky kmitocet mimo ten normami pevne dany rastr. Me takto kdysi
zlobila nejaka televizni ATIna do doby, nez jsem z TVfreaks stahnul nejakou
utilitku, ktera ji donutila preladovat plynule.

Jakub Serych