casovac - programator mycky

Dušan Slavětínský dslav2@treeinfo.cz
Úterý Únor 13 16:13:33 CET 2007

Zdravím,
U mě se ta závada projevovala tak že někdy po zapnutí vůbec nedošlo ke spuštění mytí. Jindy to zase po zapnutí projelo programátorem dokola. Když se to podařilo spustit tak to tak 1 z 10 případů někde v průběhu oplachu zastavilo a po chvilce programétor dojel do konce. Někdy se taky stlo to že po úspěšném mýtí se to samo od sebe rozjelo znovu.
Dušan Slavětínský