casovac - programator mycky

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Úterý Únor 13 11:01:09 CET 2007

Děkuji,
 to mne děsí neb takováto závada je skoro nedohledatelná. Můžete popsat vaší závadu jak se projevovala?

Zatim jsem vypozoroval, že pokud dam režim mytí, tak proběhne oplachování, následně začne mytí které hned zrychlí a ostatní úkony programátor během vteřiny přejede.
Druhá možnost je, že vše proběhne v pořádku, ale po ukončení sušení se myčka nevypne, ale programátor pokračuje dál, to jest oplachem a tak stále dokolečka třeba 4x (jedno odpoledne takto točil stále dokola)
třeti možnost je, že závada nenastane, asi na 75% a tak reprodukovatelnost chyby nelze zaručit a podle zákona schválosti: "za přítomnosti opraváře vše funguje prfektně".

Pokud chci mít jistotu, tak je třeba zvolit program oplachování, a po té co skončí nastavit program mytí bez oplachu. To pak proběhne vše v pořádku.

Netušíte jak je u myčky dělané časování, třeba na nejaké podobmé myčce?

Děkuji
Radek

> Od: dslav2@treeinfo.cz
> Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 12.02.2007 20:28
> Předmět: RE: casovac - programator mycky
>
>Zdravím,
>S touto myčkou jse měl svého času podobný problém a táhlo se to několik
měsíců. Vystřídalo se na tom několik opravářů a nikdo na nic nepřišel proč
to dělá neplechu. Na čem se ale shodovali bylo to že chyba není v časovači
ale někde jinde. Zkoušeli měřit kde co ale bezvýsledně. Tak jme to
provozovali ještě nekolit týdnů. Nakonec se ta závada projevovala tak že
čas ud času to vyhodilo pojistky v celém baráku. Přišli jsme na to že
motor čerpadla má mezizávitový skrat. Po výměmě motoru se zdá všechno v
pořádku.
>Dušan
Behalf Of Radek Kasal
>Sent: Monday, February 12, 2007 5:36 PM
>To: hw-list@list.hw.cz
>Subject: casovac - programator mycky
>
>Dobrý den,
> nemáte někdo zkušenosti, či schema časovače u myčky AEG OkoFavorit
6060. Počítám, že je stejný jako u ostatních myček AEG cca 10let starých.
Elektomechanický časovač, podobný jako na pračkách jen s tím, že zde s
ním nelze točit a funkuje jen jako ukazatel co program právě provádí.
Začal zlobit, někdy rpogram doběhne do půlky a pak zbytek neprovede a
rychle přeskočí. Jindy se zas točí stále dokola a několikrát provede
kompletní režim mytí (oplachnutí, mytí, sušení) Vůbec, ví někdo jak to
funguje? Na pračce mi to bylo jasné, konstantní rychlostí se otáčí
přepínač jenž spíná odpovídající kontakty. U myčky se chvíli točí
rychleji, pak se zastaví či hodně zpomalí. Co řídí rychlost otáčení či
zastavení? Žádná elektronika tam neni.