RE: Elektrocentrála z Plusu

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Únor 9 07:47:40 CET 2007

tata s ni po te vichrici dva dny napajel mrazaky a lednici
utahne vzdy jen jedno zarizeni
netusim kolik presne ma mrazal okamzity odber ale zda se mi to celkem malo
pry vzdy kdyz ten mrazak zabral tak priserne klesly otacky a nekdy se ani nestacil rozjet
dost bych se bal tam pripojit neco elektronickeho

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ing. Karel Matějíček
Sent: Thursday, February 08, 2007 11:19 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: OT: Elektrocentrála z Plusu

V páteční nabídce Plusu je elektrocentrála EINHELL 800W za 2500Kč. Uvažuji o možnosti
napájet s ní plynový kotel a oběhové čerpadlo v případě výpadku sítě. Případně by se dala
použít i jinde. Nemáte s podobnými nabídkami nějaké zkušenosti? Je to nepoužitelné? Při
dnešní dvouleté záruce snad musí něco vydržet. Potřebuji skutečně jen jistotu, že v případě
delšího výpadku neumrznu. Zatím jsem nic podobného nezažil, ale známí po nedávné vichřici
byli dva dny bez proudu.