OT: Elektrocentrála z Plusu

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Únor 8 23:36:42 CET 2007

Ing. Karel Matějíček napsal(a):

> V páteční nabídce Plusu je elektrocentrála EINHELL 800W za 2500Kč.
> Uvažuji o možnosti
> napájet s ní plynový kotel a oběhové čerpadlo v případě výpadku sítě.
> Případně by se dala
> použít i jinde. Nemáte s podobnými nabídkami nějaké zkušenosti?

S Einhelem mam spatne zkusenosti, jenalo se o vrtacku a rozbrusovacku v
jenom kufru ( zdarma k nakupu v nejakem baumaxu.
U obou shorel motor, pravda ta uhlovka vydrzela asi pul roku. Sklicidlo
u vrtacky nepouzitelne.
Osobne mam k tero fy odpor.

> Je to nepoužitelné? Při
> dnešní dvouleté záruce snad musí něco vydržet. Potřebuji skutečně jen
> jistotu, že v případě
> delšího výpadku neumrznu. Zatím jsem nic podobného nezažil, ale známí
> po nedávné vichřici
> byli dva dny bez proudu.

Je dva dny?? Nektere oblasti na Sumave byly i 4-5 dni...