Re: Zdroj 12V 0 - 5 (10)A s max ucinnosti a zivotnosti do rozvadece?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Středa Únor 7 14:29:31 CET 2007

Nejvetsi zrouty mam v rozvadeci nebo jeho nejblizsim okoli tak ztraty
nebudou nijak tragicke, par cidel mam roztrouseno po baraku, ale to
jsou mA a tak jako tak bych je musel napajet po dlouhem vedeni. Zalohovani
je dost dulezitou soucasti celeho zameru.

o co usetrite na vacsej ucinnosti velkeho zdroja miniete na stratach
pri rozvodoch... plusminus...

Na druhej strane to zalohovanie je fajn, ak je toto primarny ciel tak
by sa to mozno aj oplatilo.

wek