Spojeni dvou spinanych zdroju 12V/27A

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Středa Únor 7 14:27:26 CET 2007

Potreboval bych zdroj cca 12V/50-60A a vzhledem k tomu, ze jsou silene
drahe (trafa i spinane) a ja tady mam dva prumyslove spinane zdroje
12V/27A napadlo me, ze je spojim pres diody do jednoho - za diodama bude
olovena baterie, ktera bude filtrovat spicky od pripojeneho zarizeni a
zaroven bude delat i backup pri vypadku proudu.

Resim ted to jake diody pouzit, abych na nich nepropalil zbytecne
nejakych 60W. Napadlo me, zda nelze pouzit MOSFET zapojeny jako
usmernovac - nekdo to tu myslim popisoval. Nemam ale zadnou zkusenost
jak se to muze chovat a ja to funguje s tou ochrannou diodou v mosfetu?

--
RadekCX - http://www.cncnet.info