Jaký C kompiler (AVR)

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Únor 7 10:17:55 CET 2007

Dobry den,

> Zdravim, ja ve firme pouzivam Codevision AVR C compiler. Je to docela
> dobry compiler, kod ktery vygeneruje v assembleru je oproti gcc
> nekolikanasobne efektivnejsi

prosim, mohl byste dat nejaky konkretni priklad? Tohle by me docela
zajimalo. Posledne (pred 2-3 lety), kdyz jsem si ze zvedavosti
prelozil par radku C gcc, prekvapilo me, jak usporne to prelozil (slo
mi spise o -Os, ale i na rychlost se mi to zdalo vynikajici).

Bud kousek kodu, nebo porovnani rychlosti... nebo alespon, jak jste
k tomuto zaveru dosel. (Nebo alespon, co znamena nekolikanasobne --
jestli tedy nekolik neni 1.01 nebo treba 0.95 :-))

Diky, MP