Tester stavu baterek.

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Neděle Únor 4 18:07:50 CET 2007

No ono je to slozitejsi, podle normy jsou ty dva proudy dane a jeste se tam
musi dodrzet nejake casy. Ja to z hlavy nevim, programoval to kolega.
Nejdriv se mensim proudem "vybije" polarizacni napeti, to je to co zpusobuje
rozdil mezi napetim naprazdno a napetim pri zatizeni treba i malym proudem.
Potom se meri pri dost velkem proudu. Jen vim ze osvetlovaci clanky se
delaji bezne do 360Ah a startovaci neco pres 100 Ah a k tomu zarizeni jsme
pro mereni odporu zvetsovali rozsah ze 400 na 800A. Pro ten impulz maji fety
misto chladice jen Al hranolek :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "CNCnet.info" <cncnet.info@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 04, 2007 5:27 PM
Subject: Re: Tester stavu baterek.

No problem je v tom, ze kapacita a Ri spolu temer vubec nesouvisi
(pominu-li to, ze se ku staru oboji zhorsuje).

To co jste meril vy je mereni kapacity pri nejake konkretni zatezi.

Jinak Ri se da zmerit celkem snadno - zmerte napeti clanku pri ruznych
proudech (staci dva) a z nich snadno vypoctete aplikaci ohmova zakona
jeho vnitrni Ri.

RadekCX - http://www.cncnet.info