Tester stavu baterek.

CNCnet.info cncnet.info@gmail.com
Neděle Únor 4 17:27:06 CET 2007

No problem je v tom, ze kapacita a Ri spolu temer vubec nesouvisi
(pominu-li to, ze se ku staru oboji zhorsuje).

To co jste meril vy je mereni kapacity pri nejake konkretni zatezi.

Jinak Ri se da zmerit celkem snadno - zmerte napeti clanku pri ruznych
proudech (staci dva) a z nich snadno vypoctete aplikaci ohmova zakona
jeho vnitrni Ri.

RadekCX - http://www.cncnet.info