OT poplatky za lekare a recepty

Kosta (mk) info@mcu.cz
Pondělí Prosinec 31 11:53:18 CET 2007

> Nechapu, jak to ovsem souvisi s 30/60/90Kc a spoluucasti.
>
> Podle me ta vase posledni veta znamena jen jinymi slovy to, co jsem napsal
> v predeslem prispevku:

No, ono vsechno souvisi se vsim :)))
Vezmu priklad - sestrenice zeny ma pstizene dite: hluche, neme, retardovane
a hyperaktivni - to neni popis, to je diagnoza. S touto diagnozou,
respektive s touto kombinaci postizeni, propadla sociallni siti doslova a do
pismene az na dno. Markovi je fyzicky 13let, ale dusevni vyvoj se zastavil
nekdy ve 4-6 mesicich. Ve stare Sparte by skoncil pod skalou, tady se o nej
zajima kdejaka krava ze socialky. Doma ma sitove luzko a zrejme citi se v
nem citi dobre, protoze bez nej neusne. Ovsem do ustavu ho nikdo vzit
nechce, protoze tam ono sitove luzko mit nesmi musel by se o nej neustale
nekdo starat  - a to stoji stribrne. Takze mu radeji priklepneme nejvyssi
davku na socialni sluzby a at se stara rodina (a ta se stara). Jenze ouvej,
nasemu zakonodarstvu se nelibi, ze lide si za davky na socialni sluzby
kupuji jidlo a neplati si pecovatele, uz sice nepomysli na to, ze dotycna
onu davku cca 12000,- ma za kazdodenni starost o dite, ktere absolutne nic
nezvladne samo. Uz nikoho nezajima, ze z teto davky je ziva ona, ono dite a
jeste starsi dcera (jasne dostavaji obcas i alimenty). A uz vubec nikoho
nezajima, ze pecovatelka si vezme za jeden den cca 1k Kc. Takze co udela nas
zakonodarny zbor - chysta se onu davku odebrat - vzdyt chudera si neplati
socialni sluzby, ale kupuje si jidlo - prominte, ze jsem vulgarni, ale at
jdou nasi zakonodarci do prdele.

Tohle take nesouvisi se spoluucasti. Bohuzel to ale souvisi s timto statem
danskym

S pozdravem
Kosta