OT: Mikroplatby

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Neděle Prosinec 30 21:05:13 CET 2007

Tohle je naprd, takovych mailu vam poslu 10 a i jako odesilatel tam bude banka jakou si vyberu a pritom nedam zadny prikaz zadne bance.
Zatim jsme to nijak zvlast nezkoumal, ale treba KB nabizi moznost akceptace platebnich karet pres internet, jinak receno lze pak primo prostrednictvim odkazu na vasem, webu provest platbu prostrednictivm kreditky, kterou se da platit na internetu. Jake jsou poplatky netusim.

Hezký večer,

    já mám účet u ČSOB. Pokud zadávám platební příkaz, mám možnost
poslat potvrzení o jeho přijetí na dvě různé emailové adresy. Mně přijde
vždy. To co banka pošle protistraně vypadá asi takto:

Vážený kliente,

Potvrzujeme přijetí Vašeho požadavku příkazu k úhradě splatného dne
31.12.2007 z účtu č. 18894XXXXX
Číslo protiúčtu                   Částka  VS          KS    SS
1869XXXXXXX/0800               160,00 CZK  288003222   0000
Zpráva pro příjemce:

Váš požadavek byl přijat dne 30.12.2007 11:10 hodin.

Děkujeme za použití služeb el. bankovnictví,

Vaše ČSOB

    Je pravda, že systém ČSOB je nejlepší co znám. S Rakušákama, tedy
:-) s Českou Spořitelnou se to nedá vůbec srovnávat. Jsem bohužel nucena
občas použít systému ČS a tak mohu srovnávat. Člověk si moc rychle zvyká
na dobrý a promyšlený systém.

    Takže možná že to posílání emailů o přijatém příkazu je jen ve
výběru banky.