Fotoradar PL // RE: Doprava - matouci cedule

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Prosinec 30 14:59:46 CET 2007

v Zeneve to funguje presne tak isto. Kto tam obcas jazdi tak si urcite
pamata velku krabicu namalovanu ako syr emental, alebo bielo-ciernu ako
krava. Vsetci vedia kde su krabice, nie vsetky su plne a akurat im
prehadzuju vnutornosti vzdy po nejakom case. Funguje to presne ako ma.
Ludia jazdia normalne a pricmoudli francuzski turisti vekovej kategorie
18-25 s vytunenymi klepajucimi golfami a gulami velkosti kokosovych
orechov dostavaju fotky ;-)
b.