OT poplatky za lekare a recepty

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Prosinec 30 05:44:35 CET 2007

S chripkou vubec k dotorum nelezu, protoze se v cekarne vetsinou nakazim necim
horsim a kapky na rymu a paralen si umim "predepsat" sam.
TK si taky zmerim sam a mam to bez hodinovyho cekani.
Kdyz uz mne prepadne pravdepodobne nejaky bacil jako koncem leta, tak si tam
pro nejaky antibio pochopitejne dojdu.
Co se tyce neschopenky na chripku, tak do skoly to neslo, ale v praci to
snasim docela dobre, delam v teple a v sede, takze je to furt lepsi nez si
alternativnimi zpusoby doma zajistovat jidlo.

Resume zni, chripka mne k doktorovi nedostane.

Jakub Ladman

PS: Chapu ze jsou na tom lide zdravotne hur a nebudu si namlouvat, ze se mne
to jednou taky nebude tykat, ale zatim bych tomu dal cas jak se to v
ordinacich opravdu projevi.

PSII: Hezka drbarna se tu vytvorila ... uz se tesim az to skonci. Davam
adminovi pokorne zapravdu.