OT poplatky za lekare a recepty

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Neděle Prosinec 30 02:40:20 CET 2007

Pro zamestnance bude po novym roku neschopenka na par dnu taky nesmyslna.
První 3 dny ma stejne zadara,tak je lepsi si vzit na takovy kravinky
dovolenou.Treba zamestnanci prestanou spilat,ze vykoristovatele chodi do
práce nemocni.

Quasimodo
ICQ:104722051
www.obchodpc.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Snail Instruments
Sent: Sunday, December 30, 2007 2:25 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: OT poplatky za lekare a recepty

>budeme úètovat za dodání jednoho  zaøízení k opravì manipulaèní
>poplatek 50,-k a za ka¾dou vymìnìnou vadnou souèástku bez ohledu na
>její cenu manipulaèní poplatek 50kè za polo¾ku

U toho zdravotnictvi je jakasi nadeje, ze ubude navstev v trivialnich
pripadech a lekar se bude moci dukladneji venovat tem zavaznejsim
onemocnenim.

Napriklad - osobne jsem si zvyknul s chripkou vlezt do postele hned pri
prvnich priznacich, obvykle to staci jeden az dva dny vylezet a pak se jeste
par dnu radsi setrit (ja se setrim rad
:-) a do ordinace vubec nejdu. Jenze to muzu udelat jako zivnostnik s
relativne volnym programem, zamestnanec si stejne bude muset dojit pro
neschopenku. Tak nevim, jaky bude realny efekt.

J. Hanzal