OT: Dopravni prestupky

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Prosinec 29 23:54:00 CET 2007

29.12.07, Petr Zahradnik <clexpert@clexpert.cz>:

> Ano, ja se na to umim podivat i z teto strany. Jenze ja take tu garaz
> nemel vzdy, ja jsem ji koupil nekdy snad pred 4 nebo 5 roky. Do te
> doby jsem take parkoval, kde se dalo, ovsem kde se dalo podle zakona.
> Proste jsem to auto nechal o 500 metru dal, protoze by me ani
> nenapadlo postavit ho na prechod, na chodnik nebo pred popelnici.

Týjo, tak to už jsme dva ;) Já taky nemám problém jít 5 minut pěšky k autu.

> Vecer a v noci ty zakony prece take plati, to se take jezdi po
> silnicich a musi snad platit nejaky poradek. To je sice krasne si
> takhle rict, ze v noci by se dalo neco tolerovat. Ale ono se to
> tolerovat nesmi.

Když se město rozhodne, že tady najednou rozkope půlku sídliště, tak
se pak nemůže divit, že se ty plechovky rozlezou po okolí na každym
volnym místě. Popeláři přijedou nejdřív v 7 a když ten dotyčnej odjede
do práce už v 6, tak jim ani nepřekáží.

Autobus MHD se na tu zastávku taky vešel - ty auťáky ji samo nezabraly
celou. Navíc v noci jich tady moc nejezdí.

P.K.