OT: Dopravni prestupky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Prosinec 29 23:30:21 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 29.12.2007 od Pavel Kadečka:

> Musíte se na to kouknout i z druhé strany - lidi z paneláků nemaj
> kde parkovat, tak nechávaj auto kde se dá

Ano, ja se na to umim podivat i z teto strany. Jenze ja take tu garaz
nemel vzdy, ja jsem ji koupil nekdy snad pred 4 nebo 5 roky. Do te
doby jsem take parkoval, kde se dalo, ovsem kde se dalo podle zakona.
Proste jsem to auto nechal o 500 metru dal, protoze by me ani
nenapadlo postavit ho na prechod, na chodnik nebo pred popelnici. Tady
je celkove tech parkovacich mist dostatek, ale kazdy chce mit sve auto
pred svym vchodem. Navic kdekdo ma auta dve, nekdo ma soukrome auto i
firemni auto, nekdo ma velkeho tranzita, ktery zabere vic mist. Tak at
si koupi/postavi garaz nebo se prestehuji, kdyz se jim to nelibi.

> - primátor se starostkou asi nechtěj aby někdo parkoval zrovna před
> vaší garáží, ale chtěj tolerovat takovýto stání těsně u přechodu pro
> chodce, v křižovatce, za zastávkou autobusu atd.

Ano, chteji tolerovat parkovani primo na prechodu, na chodnicich, pred
popelnicemi, v krizovatkach. Tak kdyz to chteji tolerovat, at si to
toleruji treba na mesici. Ale ne v teto republice, kde se toto ridi
platnymi zakony a ne tim, co tyto dve osoby chteji nebo nechteji. Oni
to proste nemaji co tolerovat, nemaji na to narok. Kde bychom to byli,
kdyby si starostove a primatori ohybali zakony podle toho, jak se jim
libi, pripadne podle prani tech, kteri jim neco soupnou do kapsy...

> Auta tam stejně parkujou jen přes noc, páč s nima lidi jezděj do
> práce.

Vecer a v noci ty zakony prece take plati, to se take jezdi po
silnicich a musi snad platit nejaky poradek. To je sice krasne si
takhle rict, ze v noci by se dalo neco tolerovat. Ale ono se to
tolerovat nesmi.

V centru mesta se porad stavi a neni tam vubec zadne parkovaci misto
mimo nadzemniho parkoviste. Me by se treba libilo, kdyz si chci zajit
treba do banky, abych si mohl zaparkovat primo pred tou bankou. Treba
v krizovatce nebo na prechodu. Tuhle jsem byl u ocniho, to by mi take
vyhovovalo se postavit pred jeho dum v centru, abych nemusel v zime
chodit pres pul mesta.

Tak ja to proste nechapu. Asi jsem natvrdlej. OK, tak mistni obyvatele
chteji parkovat v noci na sidlisti po prechodech, v krizovatkach, na
chodnicich, pred popelnicemi a pred garazemi. Ja chci pres den
parkovat pred schody magistratu, na chodnicich pred obchody. Proc ja
nemohu a oni ano? Vzdyt jsme si vsichni rovni, pro me plati stejne
zakony jako pro ne, jaktoze mne to nikdo nechce tolerovat, ale jim se
to toleruje?

> Nám tady na sídlišti nedávno (před měsícem) rozkopali ulici a to
> tak, že totálně - takže najednou zmizelo x parkovacích míst. Lidi to
> pak nechávali úplně všude - i přímo na zastávce MHD.

No a co kdyby se treba pejskari rozhodli, ze budou chodit vencit vecer
sve pejsky prave k vasemu vchodu a rano jsi nemohl vylezt z baraku,
protoze by tam byl pres cely chodnik 15 cm nanos vykalu? :-)

> Ale jedno řešení bych měl - vemte pár prkýnek a postavte si kozu, na
> ní dejte ceduli s nápisem "neparkovat vjezd" a postavte si ji před
> tu garáž. Myslim, že to bude lepší než ten trabant nebo čáry na
> silnici.

Nekdy v lete nejakeho blbce (nebo nekolik blbcu) z nasi rady garazi
napadlo, ze si vzadu u svahu tesne vedle svych garazi postavi stolecek
a zidlicky. Jen co to udelali, zacali se tam schazet nejaci pubertaci
a to tak ze dost a kazdy den. Delali tam sileny bordel, postrikali
sprejem pulku garazi, kopali tam micem do garazi, lezli po strechach
apod. Asi za 14 dni to ti blbci zase zrusili. Nevim, jestli sami od
sebe nebo jim nekdo vycinil. Ale to bylo take dost dobre tohle... ja
mam na garazi ze strany nejaky napis sprejem, dole kus okapu urvany...

Kdybych tam dal kozu, tak bud o ni hned prijdu, a nebo si mi na ni
budou chodit sedat ti pubertaci :-) Obcas se mi tam schazi nekdo na
tom betonovem bloku, co tam mam.

Proste ona to neni zadna prdel tohle. Clovek to pravo vzit do
vlastnich rukou nemuze, protoze by se to hodne rychle obratilo proti
nemu, a tihle grazlici maji navrch, protoze tem je to jedno.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz