detekcia kablu pod omietkou

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Prosinec 27 18:02:15 CET 2007

Dano,

rad si uz dostal neurekom, tak jednu humornu pridam aj ja. Pozvi na
poharik senzibila... Ten pozrie a vidi. Ale daj si pozor, aby si
nesiahol nechtiac nahodou do niecoho, do coho nemas.
Len tak mimochodom, kedy budete pustat LHC, ze ta zacali zaujimat kable
pod omietkou? To bude asi riadna sleha do sustavy... O:-)

A.