detekcia kablu pod omietkou

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Čtvrtek Prosinec 27 15:31:19 CET 2007

Vzít libovolný magneťák s mikrofonním vstupem, připojit k němu cívku např. z
relátka a sledovat buď na záznamovém indikátoru (pokud je to starý poctivý
stroj) a nebo ve sluchátkách.

Anděl

----- Original Message -----
From: "balu@home" <daniel.valuch@orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 27, 2007 1:26 PM
Subject: detekcia kablu pod omietkou

zdravim, mam taku elektroinstalacnu otazkocku :-) Potrebujem najst kade
pod omietkou idu kable od zasuviek.
Moja prva myslienka bola natocit si cievku a pozerat osciloskopom,
bohuzial ked som si to spocital zistil som ze osciloskopom to neuvidim
(nejakych 60uV, aj ked bude do zasuvke zapojeny hriankovac s odberom 2kW
:-)). Kym zacnem stavat zosilnovac ku tej cievke chcem sa spytat ci tade
vedie cesta ;-)))
Existuje na to nejaky lahko a lacno kupitelny geret s ktorym to budem
vediet vystopovat?
b.