OT: Stahování z webu a právo

Petr King petr.king@atlas.cz
Čtvrtek Prosinec 27 00:45:07 CET 2007

K tomuto snad nema cenu se ani dale vyjadrovat... vzdycky se najde dost
lidi kteri si budou stale kricet to sve, at uz ze vyuzivat teto moznosti
v zakone je jen pro vychcanky a druzi zase budou hajit sva prava, dokud
jeste nejaka maji...
Osobne si nemyslim, ze by se prave tato klicka jakkoliv tykala mereni
rychlosti, protoze vetsinou jste videt na fotce a pokud predem
nenahlednete do spisu a budete tvrdit, ze jste neridil, je to potom
jeste horsi nez se rovnou priznat... Nejvyssi vyuziti vidim v pripadech
spatneho parkovani... Zde ja zase zastavam nazor, kdyz uz jsou kamery
vsude, at si je daji i tam, kde chteji za parkovani pokuty vybirat... od
doby kdy znam toto sve pravo a prislusne navazujici zakony jsem
nezaplatil ani jednu pokutu za parkovani a rozhodne je ze spatneho
svedomi platit nezacnu.. Jsem zasadovy clovek a na invalidech neparkuji,
do jednosmerky bych nikdy opacne nevjel atd... ale pokud mi nekdo nasadi
botu v miste, kde znaceni je zarostle stromy nebo je zde vyssi zajem,
abych tam nemohl zaparkovat, protoze se nekomu hodi tady naplacat
placena parkoviste a ja at si parkuju pred mestem, at si kazdy mysli co
chce, proste tocim mestske a pobizim je aby mi onu botu okamzite prijeli
sundat...
Jeste pouceni k tomu poplatku 3000Kc za neudani ridice - nesmite nikdy
rict, ze nevite kdo ridil... vy to musite vedet presne a rovnez to take
do protokolu uvest - ano, vim kdo vozidlo ridil, ale jedna se o osobu
blizkou, proto nemohu uvest jeji jmeno.

Petr S.