OT: Stahování z webu a právo
Tomáš Tomáš
tom.tore@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 27 00:05:34 CET 2007
To ani nebylo mim umyslem, nemam statistiky za celou republiku, ale rychlost a pocet s jakou se stacionarni radary vyrojilii je uzasna a asi hovori za vse. Vliv radaru na bezpecnost provozu a investovane prostredky take spise nahravaji memu pojeti.
Zadost o ceduli je vzorova ukazka stretu verejneho a vlastne soukromeho zajmu. Skoro kazdy by nejradsi, aby okolo jeho domu pokud mozno nikdo nejezdil a kdyz jezdi tak jezdil co nejpomaleji na druhou stranu zde je verejny zajem na dopreavni funkci prislusne komunikace. Toto neni zrovna snadne zkloubyt jedine spravne rozhodnuit je mit na dane komunikaci tu rychlost na kterou je projektovana nebo obecnym predpisem danou
50. Chapu, ze se to obyvatelum ulice nemusi libut, ale je to jediny pravne cisty pristup k takove veci. Situlaci samozrejme neznam a muze tak byt rada dalsich vlivu+ jine reseni z nich vychazejici.
No dobre, ale stejne jste me nepresvedcil o tom, ze to takto funguje ve
vetsine obci, kde ten radar maji.
Z druhe strany:
Pred casem za mnou prisli obcane, ze chteji dat do sve ulice ceduli na
snizeni rychlosti, ze tam lidi jezdi moc rychle. 50 je malo, je to tam
neprehledne. Dobre, treba muzu souhlasit, ale kdyz paks tim prijdete na
odbor dopravy prislusneho mesta a policii, tak vam vsichni narovinu
reknou, ze to nema cenu, ze to nikdo nebude dodrzovat a ze mi tam
policie stejne nebude stat a ty lidi chytat - nemaji lidi ani techniku.
Pak to tem lidem co tam bydli muzu jit vysvetlit ....
MH
Další informace o konferenci Hw-list