Prezije trubice prepravu postou? Re: UV vybojka do stolni lampy

Středa Prosinec 26 12:23:29 CET 2007

Hezké poledne,

    pokud se balíček pošle jako "Křehký" a "S udanou cenou" tak si
pošťáci dávají zatraceně pozor aby s balíčkem nepraštili. Posílala jsem
takhle porcelán. Normálně zabalený do krabiček, ty pak vložené mezi
obsah skartovačky a to celé zabalené v bedničce. "Křehké" stojí 20Kč
navíc a opravdu to dojde v pořádku. Jen je nutné to dobře zabalit, pokud
budete chtít poslat jako "křehké" něco v měkké škatulce, nebo pytli, tak
to pošta nevezme.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186