Prezije trubice prepravu postou? Re: UV vybojka do stolni lampy

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Prosinec 26 10:36:49 CET 2007

Ale to jo ja vim jak se musi reklamovat, ale z meho pohledu je to silne
ztratova operace - tedy z pohledu cas a energie.

Proto jsem se ptal zda na to nemaji treba nejaky obal pro posilani
postou. Treba nejaky papirovy tubus.

Asi nebudu riskovat a pojedu ukecavat velkoobchodniky - zelvy mi
nadavaji, ze se nemaji kde slunit.

Radek Vicek