Font pro matici 5x7

Úterý Prosinec 25 19:45:22 CET 2007

Hezký večer,

    zjistila jsem, že moje grafické umění nestojí za nic (tedy
nezjistila, ale opět ověřila). A také jsem zjistila, že není tak
jednoduché najít na internetu to, co člověk zrovna teďka potřebuje.

    Prosím prosím, nemá někdo hotové "fonty" pro maticový displej 5x7
bodů? Mně se to opravdu nějak nedaří namalovat. Ta číslíčka, i písmenka,
pořád vypadají tak nějak "divně".

    Hodné duši moc děkuji :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186