Uz zase nabijecka baterek.

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Prosinec 25 15:44:32 CET 2007

Pokud uvazujeme o nabijecce za 2-3k Kc tak se to nejspis fakt nevyplati, pokud zacneme pokukovat po necem univerzanejsim a promakanejsim tak ceny jsou trochu nekde jinde

isl-6-636+ za 14k Kc
http://www.hobbyteam.cz/script/popis.asp?OC=945s0RS&Okruh=5
ci
Robbe za 6.6k Kc
http://www.vinklarek.cz/Nabijecky1.htm

Podobnou nabijecku jsem stavel cca pred rokem:
- 4 kanaly
- ATtiny26 pro kazde 2 kanaly
- kazdy kanal se step-down menicem rizenym MCU
- vybijeni pres PWM
- MCU ridi proud, meri U, dU, dUt zasnamenava prubeh do EEPROM (moznost
stazeni do PC)

Cele to sice funguje, ale po secteni nakladu a casu jsem dosel k zaveru,
ze nakup finalu za 2 kKc, by vysel levneji. O designu nemluve.

Zdenek