Re: OT: Stahování z webu a právo

k.novo k.novo@seznam.cz
Úterý Prosinec 25 12:04:32 CET 2007

Nastesti nepatrim mezi stastne obyvatele panelakoveho blaha, ale nedavno jsem v jednoim byl najednou slysim docela sileny rachot, pan domaci suse konstatoval, nekdo splachnul to si svyknete, ja vul stara se jeste zeptam zda je doma nekdo dalsi, kdyz jsme pri prichopdu odemikali 3 zamky, no nebyl, byl to nekdo z x partaji ve vchode.
Bydlet v takovem dome a mit nad sebou klub nocnich rvacu ( slovo rvacu nahradnete vyznamove jinym , ale foneticky podobnym vyrazem) tak bych asi uvital nariceni, ktere by splachovani definovalo jako ruseni nocniho klidu.
V tom CH to neni nic jineho nez, ze se toto definuje, kdyz bydlite ve svem tak si muzete .... jak chcete a podle libosti

Jen tak mimochodem podobne buzerace dorazili teoreticky i do cech, i u nas je jiz defakto nezakone spalis spadane listi na zahrade. Tim, ze doma v krbu rozdelate ohen na roztrhane krabici, porusujete zakon o odpadech. My, kteri doma mame trochu rtuti si primo koledujeme o zasah protiteroristickeho komanda  nasledovaneho TV Nova a hasici v tezkych protichemickychj oblecich.
Myslim, ze to staci jako dukaz, ze jak prima tak zastupitelska demokracie neni odolna proti blbcum, blbci vitezi v obem, protoze ...

A flašky bys musel do recyklačního kontejneru házet v přesně vymezené, vybrané a odhlasované nerušící hodiny (spadající do tvého období spánku, jak usuzuju). Do domovního odpadu bys je dát nesměl, to se kontroluje a pokutuje :-)

Aleš Procháska