Uz zase nabijecka baterek.

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Prosinec 25 10:50:02 CET 2007

Petr Zahradnik napsal(a):

> Ja nemam vubec zadnou sadu, zato mam desitky akumulatoru AA, nejake
> AAA, nejake D a nejake 9V.

Takze mas u kazdeho napsano jakou ma kapacitu (zmerenou) - nejak totiz
nechapu jak spolu muze fungovat novej a treba 5 let starej clanek. Navic
ona ta kapacita je velmi osidna - silne zavisi i na odberu - to je
ostatne casty problem u NiXX a digitaku na 2xAA - clanek je kapacitne v
poradku, ale v digitaku zdechne behem par minut.

> To zalezi na pouziti takoveho akumulatoru. Ty se na to divas jen z
> jedne strany, z hlediska modelare.

Ne, striktne se na to divam z pohledu spotrebniho pouziti.

Ja akumulatory pouzivam normalne i
> dal po ztrate kapacity. Tuhle jsem mel akumulatory asi 1800 mAh, ktere
> se chovaly pred ozivovanim jako 100 mAh. Nekolik cyklu ALIVE
> vybijeni/nabijeni v me nabijecce z nich udelalo zase akumulatory s
> kapacitou cca 900 mAh.

To je mozne, ale pokud to byly NiXX tak budou za tyden na tom samem.

Takovy akumulator je pro me uplne normalne
> pouzitelny pro urcite ucely, treba do detskych hracek, nemam s tim
> nejmensi problem.

Jenze mas jen jeden (psals ze nerozlisujes mezi clanky a mas je volne).
Takze jak pak vyhledas ty, ktere k nim pridat. Tohle ja prave resit
nemusim. Proste vezmu si ty ktere k sobe patri a vim, ze jsou stejne a
chovaji se stejne - byt maji treba nizsi kapacitu nez kdyz byly nove.

Radek Vicek