Uz zase nabijecka baterek.

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Prosinec 25 02:54:08 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 24.12.2007 od HW CNCnet.info:

> Ac dumam jak dumam tak nemuzu prijit na to proc je treba nabijet
> oddelene jednotlive clanky.

To se docela divim.

> Pokud je pouzivam jako sadu (pack)

Ja nemam vubec zadnou sadu, zato mam desitky akumulatoru AA, nejake
AAA, nejake D a nejake 9V.

> Nepamatuji za posledni dobu, ze by se melo smysl zabyvat ozivovanim
> nejakeho clanku - pokud zacal jit do kytek byl stejne jen pro zlost
> a nezachranilo jej nic.

To zalezi na pouziti takoveho akumulatoru. Ty se na to divas jen z
jedne strany, z hlediska modelare. Ja akumulatory pouzivam normalne i
dal po ztrate kapacity. Tuhle jsem mel akumulatory asi 1800 mAh, ktere
se chovaly pred ozivovanim jako 100 mAh. Nekolik cyklu ALIVE
vybijeni/nabijeni v me nabijecce z nich udelalo zase akumulatory s
kapacitou cca 900 mAh. Takovy akumulator je pro me uplne normalne
pouzitelny pro urcite ucely, treba do detskych hracek, nemam s tim
nejmensi problem.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem