mikrofon ke zvukovce

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Pondělí Prosinec 24 12:53:10 CET 2007

Jak je to s konektorem u laptopu, za to ruku do ohne nedam, ale veril bych
ze stejne jak u toho blastra. Zaskrtavatko zesileni je na kazde bezne
zvukovce co jsem videl za poslednich min. 5 let. At uz integrovana na desce,
nebo jako karta do PC nebo jako integrovana zvukovka v NB. On v tech
integrovanych zvukovkach je obycejne porad ten samy chipset. Jestli chcete
neco konkretniho zmerit, mam tu ted 2 NB na stole a chvili casu taky ;o)

PK