mikrofon ke zvukovce

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Pondělí Prosinec 24 12:45:47 CET 2007

Dobrý den, přesto že jsem mic vstup na zvukovce nikdy nepoužíval, byl jsem teď okolnostmi donucen. Syn přijede na 2 dny ze Španělska a chci mu dát mikrofon který mu s laptopem bude chodit (na rozdíl od toho který si tam koupil - asi dynamický a je pro zvukovku totálně nevhodný). Protože vím že mic vstup je (obvykle) mono, dlouho jsem hledal mono jack. Mám SB32, na mic vstup jde napájení 1,6V a do zkratu 150 uA. Našel jsem ve své sbírce kapsli která tam jde nejlíp. Jenže když konektor trochu povytáhnu, hlasitost se o dost zvedne. Je tam tedy stereo jack? Pokud ano a předpokládám že vstup je mono, je snad napájení vyvedené zvlášť? Je to u laptopů stejné? Na kartě nastavení mic vstupu lze zaškrtnout "Zesílení mikrofonu". Je to běžné u všech zvukovek? Pokud ne, odpovídá tam zesílení tomu vyššímu, nebo nižsímu?

Anděl