Stahování z webu a právo !!!oznacujte OT a odmazavejte!!!

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Prosinec 24 09:14:49 CET 2007

No me osobne by zajimalo zda takova MP3ka je to same autorske dilo - ani
datove a ani zvukove to neni to same co original ;-))

Nicmene co se tyka toho sdileni zbytecne o tom studujete - proste pokud
se k vasi zaloze/kopii nekdo dostane a umoznite mu udelat kopii je jedno
jak a jakym zpusobem tak jste porusil autorske pravo.

Berte to tak ze Jandovi a spol. velmi vyhovuje tento system tak jak je
ted udelany. Neverim, ze by v dnesni dobe byl problem distribuovat hudbu
  jako cip, ze ktereho by lezl uz jen analog. Dokonce byste si mohl
koupit ruzne kvalitni verze cipu - asi jako kdyz jste si sel koupit
drive obyc zeleznou nebo Cr kazetu. Urcite by se z toho nedalo nic
ukrast kdyz y k tmu vedlo napajeni, ovladani a ven jen dva R a L linkove
vystupy.

Radek Vicek