RE: OT: Stahování z webu a právo

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Prosinec 23 21:56:23 CET 2007

nekdo snad tady kdysi zminil, ze v EU treba "filips" prosadil, ze jejich, ted si nejsem jistej, jestli mp3, nebo mobily,
proste za svoje nektere svoje vyrobky, neplati ...
nekdo to tu urcite upresni .
proste kdyz je "dost" penez, jde to ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Petr King
Sent: Sunday, December 23, 2007 9:48 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Stahování z webu a právo

Heh no to je tedy darecek k vanocum :) O tom jsem radeji nemel ani vedet... tedka neusnu, resp. si uz asi zadny USB disk nebo tiskarnu nekoupim...
Proboha jak je takovy paskvil v pravnim "demokratickem" statu mozny?
Vzdyt toto zavani placenim neobjednane sluzby apod..

To to snad jeste nekoho nenas*alo natolik, aby s tom neco udelal? Ja se svym pravnim vzdelanim s tim asi moc nehnul, ale divim se, ze jini, jako napr. velke firmy pouzivajici stovky HDD, tiskaren a zaznamovych zarizeni pro svuj chod toto toleruji... Blbost v podobe elektroodpadu, zakona o obalech apod. se da logicky zduvodnit, i kdyz v jejich prinosu ekologii vazne pochybuji, ale tohle ?

P.