OT: Stahování z webu a právo

Petr King petr.king@atlas.cz
Neděle Prosinec 23 21:48:18 CET 2007

Heh no to je tedy darecek k vanocum :) O tom jsem radeji nemel ani
vedet... tedka neusnu, resp. si uz asi zadny USB disk nebo tiskarnu
nekoupim...
Proboha jak je takovy paskvil v pravnim "demokratickem" statu mozny?
Vzdyt toto zavani placenim neobjednane sluzby apod..

To to snad jeste nekoho nenas*alo natolik, aby s tom neco udelal? Ja se
svym pravnim vzdelanim s tim asi moc nehnul, ale divim se, ze jini, jako
napr. velke firmy pouzivajici stovky HDD, tiskaren a zaznamovych
zarizeni pro svuj chod toto toleruji... Blbost v podobe elektroodpadu,
zakona o obalech apod. se da logicky zduvodnit, i kdyz v jejich prinosu
ekologii vazne pochybuji, ale tohle ?

P.