Uz zase nabijecka baterek.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Prosinec 23 19:09:10 CET 2007

23.12.07, Jaroslav Kotlaba <kotlaba.hw@seznam.cz>:
> Pripadne jestli neni navod na nejaky udelator k PC ktery by dokazal baterky vyzkouset.

K PC nevim, ale určitě by nebylo od věci změřit vnitřní odpor těch
baterek. Jak jsou starý?

Mám foťák na 2 tužkový (a vždycky jsem měl takovej), jenže malý napětí
logicky znamená větší odběr, ve foťáku je tutově nějakej spínanej
step-up měnič. Teď se mi taky stalo, že baterky vyndaný z nabíječky
skoro nic nevydržely. Ale když se vypne displej a fotí se bez blesku,
tak ještě něco daj. No jsou to GPčka a maj už něco za sebou, tak jsem
je nahradil novejma Duracell, uvidim, jestli se osvědčej.

Taky mě napadlo, jestli nejsou zoxidovaný kontakty, když je něčím
umejete, tak nic nezkazíte ;)

Když ty GPčka dám do svítilny, tak ta samozřejmě svítí a bude svítit
ještě dlouho.

P.K.