Uz zase nabijecka baterek.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Prosinec 23 12:56:01 CET 2007

Bylo to tu nedavno.
Libi se mi ta nabijecka z Conrada - pokud nabiji tak jak vypada....
Mam nekolik akumulatoru a nekolik nabijecek - kazda z nich se pri nabijeni chova trochu jinak.
Zajima mne, jestli ta nabijecka z Conrada (pripadne jina) dokaze indikovat jestli nabijena baterka
je jeste pouzitelna, lze ji jeste nejak (jak?) resuscitovat nebo ji rovnou vyho...
- tedy ekologicky zlikvidovat.
Uz se mi parkrat stalo ze jsem vyndal baterky z nabijecky, narval do fotaku,
dvakrat blesknul a byly vybite.

Pripadne jestli neni navod na nejaky udelator k PC ktery by dokazal baterky vyzkouset.