Stahování z webu a právo

Neděle Prosinec 23 15:46:13 CET 2007

Hezké odpoledne,

    chci se zeptat na jednu věc. Pokud někdo na webu vystaví nějaké
materiály v rozporu s autorským zákonem, tak si celkem zahrává. No a já
když si takový materiál stáhnu, také dráždím kobru bosou nohou a nebo je
to v pořádku? Může mně za stažení takového materiálu čekat nějaký
postih? Upřímně nevím, kde takovéto informace hledat.

    Nejde o hudbu, ale o časopisy.

    Moc děkuji za objasnění. Nechci spustit žádný flame, tak prosím jen
rozumné odpovědi. Svědomí toho, kdo je na web dal, nechť posoudí někdo jiný.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186