Re:OT: plynovy kotel

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Neděle Prosinec 23 14:38:30 CET 2007

Ja mam jiny kotel a obcas mam problemy s cidlem vecneho plaminku,
musim, hlavne zacatkem topne sezony vycistit kontakty mezi tim cidlem
a ostatnimi obvody. To cidlo asi vytvari tak male napeti ze staci nepatrna
zoxydovana (nebo zoxidovana? vono se to furt meni)
vrstvicka na kontaktech a prestane to vest.