OT: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Prosinec 22 15:30:56 CET 2007

Nenene. zakaznik jsem ja ;-) kdo myslite ,ze plati prepravu ?
Vzdy kupujici, a pokud ji nehradi, tak je zapocitana v cene vyrobku,
ktery kupujete.
Dalsi veci je je mate zapocitanou cenu az do domu.
PPL , DPD a jine soukrome sluzby vzdy daji cislo na ridice ktery ten
balik veze a muzete se snim domluvit u posty to nejde.

LK