OT: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Prosinec 22 00:57:30 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 21.12.2007 od "Ing. Libor Konečný":

> Postacka vsak zvoni rano v 7 00 nebo v 7.30 , hodi mi listek do
> schranky. Ja treba ten balik potrebuji a ted je problem, postacka ho
> ma na rozvozu, tzn ze s tim balikem jezdi cely den v aute a na poste
> je az v 16 00 , takze komponentny na ten den nemate.

Pokud ti nevyhovuje takovy rozvoz, mas moznost si zridit postovni
schranku na poste (P.O. Box) a tam ti budou davat jakekoliv zasilky,
ktere si uvedes v seznamu. Ja si do boxu nechavam davat veskerou postu
mimo baliku, profi baliku, obchodnich baliku a EMS zasilek.

> Kdyz chci telefon ze bych se s ni nekde setkal a balik vyzvedl, tak
> nemaji, pripadne ho nedaji.

Postovni dorucovatele nemaji sluzebni mobil, co ja vim, takze oni na
ne sice cislo maji, ale nemohou ho davat. Asi by se jim moc nelibilo,
kdyby jejich soukrome cislo rozdavali.

> Opravdu zlate PPL.

To samozrejme neni pravda ani nahodou. Zatimco Ty mas problemy s
postou a chvalis PPL, ja jsem s PPL zazil to, co s postou nikdy. Uz
jsem tu mnohokrat psal prihody s PPL, nez jsem je prestal prijimat,
tak staci si to dohledat. Toto mi delal presne on, ze ja vstavam v 10,
on jezdil v 8:45 a vzdycky mi dal listecek...

> Jednou jsem se nastval a otevrel jsem jen ve slipech a rekl jsem ji
> zdvorile, ze zaciname v 9 00 , takze at to respektuje, ze jsem
> defacto jejich zakaznik..

De facto jejich zakaznik je pouze ten odesilatel. Ty jsi zakaznik
odesilatele a posta ti jen dodava zasilku, vykonava sluzbu, za kterou
zaplatil ten odesilatel :-)

> Bohuzel neprinutite veschny posilat pres PPL, DPD a jine konkurencni
> spolecnosti., kazda firma ma spokojene i nespokojene zakazniky. Mame
> klienty, kteri nadavaji na PPL a chteji to ceskou postou ;-)

A nebude jich urcite malo, protoze PPL je des a hruza :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz