Postovni sluzby (Bylo:Re: OT: Re: Baluova prednaska na VUT -pochvala!)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 22 12:44:35 CET 2007

Hmmmm dobre a jmenujte mi tedy nejake vetsi podniky s poctem zamestnancu
na 35.000 a mensim chaosem - ty co jste jmenoval do teto kategorie spadaji.

Mimochodem kde jste teda pracoval - to snad tajne neni.

Radek Vicek